کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد دی‌ماه 1353 ، کرمانشاه.

مجموعه‌های منتشر شده: 
"هزار سال نمک زیر  پلک‌های  من است"، "دست نوشته‌های یک  سنگ"، "سلام خواهر باران"، "در این بیابان اتفاق تازه ای نیست"، "خه‌و" (مجموعه شعر کردی)و "خان: (مجموعه رباعی کردی)

داور و دبیر علمی چندین جشنواره مختلف

نبود چشمِ جهان خوگرفته با ساعت

نبود چشمِ جهان خوگرفته با ساعت
نداشت در دلِ هر خانه ردِ پا ساعت
جهان به‌شکلِ دگر بود، بی‌حساب‌و‌کتاب
نمی‌گذشت چنین گنگ و تیزپا ساعت
کسی به یاد ندارد کدام لحظه‌ی شوم
کمر به قتلِ زمان بست ابتدا ساعت
کدام روزِ سیاهی شیوع پیدا کرد
به خانه‌خانه‌ی مردم چنان وبا، ساعت
زمان بدل به عدم شد، عدم زبانه کشید
درست لحظه‌ی اعلامِ کودتا، ساعت
هجومِ عقربه‌ها، مرگِ بی‌نهایت‌هاست
وجب گرفت به بالایِ لحظه‌ها، ساعت
گرفت لطفِ زمان را، زمان مقطع شد
به خون کشید زمین را چه بی‌خطا ساعت
همین‌‌که ترسِ نبودن به جانِ مردم ریخت
همین‌که بُرد بشر را به ناکجا ساعت،
همین‌که لذتِ هر لحظه مرزبندی شد
به خواب رفت، به خوابی بی‌انتها، ساعت
 

بابک دولتی