شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سرطان

فرصت صدف‌هاست آیا؟
که مادرانه
پرستار مرض می‌شوند
یا رنگ 
از غریزه می‌گیرند
تا بفهمند
زیبایی دردانه‌ی درد است
 

رضا باب‌المراد

تک نگاری

نام دیگرِ عشق

نام دیگرِ عشق

مهدی شعبانی

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

شعرها

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

من با تمام دخترانی که در خواب دیدی فرق دارم نه؟

تمنا مهرزاد

 از امید و ناامیدی

از امید و ناامیدی

عبدالعلی عظیمی

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

دنیا دوباره زهر خودش را ریخت، خون گُر گرفت گوشه‌ی شریانم

محمود صالحی‌فارسانی

منیک له خو مدا ونتر...

منیک له خو مدا ونتر...

جمیله چوپانی