کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۳، اهواز، ساکن شاهین‌شهر.
مجموعه‌های منتشر‌شده: « روایت به گمنامی»،«به انقضای قافیه» و ...      
 

لحاف

بر سر اضافات می‌اندازم
و در جست‌و‌جوی تاریک
از حقیقت فرا می‌روم
تا چشم ببندم
به روی آنچه در نور نمی‌بینم
که دشوار
چراغ رؤیا
یا زیبایی آشکار است
 

رضا باب‌المراد