شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

مثل فشردن آفتابی در گیلاس


                                    به میثم فروتن
مثل فشردن آفتابی در گیلاس
و آرزوی سپیدبودن آفتاب
در آرزوی تبسم سبز

به همه‌ی آب‌های ممکن 
حتی: پایین‌دست‌ترین باغی 
که گشوده‌ی تاریکش 
دیوار بلند سپید دارد.

صدای آب،
با نفسی که درون حباب، بی‌پرواست،
به‌جای عطری به گوش می‌پیچد 
که تو افزودی
به صدا.
 

حسین فروتن

تک نگاری

شعرها

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

محمد انتظاری

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی

ویدئو