شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

امیدوارم

    به محمد منتظری
امیدوارم
همه‌ی سپیدی برف
در پژواک نگاهت
رقص باشد 
که می‌تراود 
در آفتاب از هزارسو 

تا رگان مهتابی تو 
ریشه‌ی آب باشد.
 

حسین فروتن

تک نگاری

شعرها

سیمای تاکستان‌ها

سیمای تاکستان‌ها

غلامحسین چهکندی‌نژاد

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

من می‌دانم که  «ترس و لرز»،  موسیقایی‌تر از «موسیقی»ست،

علی قنبری

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی