شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

ما چند سیگار بودیم

ما چند سیگار بودیم
که قبل از خاموش‌شدن، تمام شدیم
ما قبل از مردن به قتل رسیدیم

با تنهایی‌مان عکس یادگاری گرفتیم
در نگاتیوها لبخند نمی‌زدیم
و آرزوهایمان را میان صفحات آلبوم دفن کردیم

ماشه چکانده شود یا نه
یا گلوله از چه فاصله‌ای شلیک شود 
فرقی ندارد
ما آمده بودیم قبل از مردن بمیریم
 

احسان امیری

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

گل مشکیجه

گل مشکیجه

مجتبی دهقان

آه ای غرور متصل به غم

آه ای غرور متصل به غم

احمد امیرخلیلی

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست