شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صبح گاریچی صدا می‌زد

...
 
صبح گاریچی صدا می‌زد
«سبزی سبزی،  پیاز،  پیاز ...»
پیرزن نگاه می‌کرد
عصایش دیگر راه  نمی‌رفت
عصر سُپور محله تمام گربه‌ها را
به بدرقه‌ی عصا برد
من هیچ کلاغی ندیدم
که بر بام‌های سیمانی خانه بسازد
به باد و رهگذر قارقار کند
امروز اولین روز رفتن عصاست
 

اسماعیل یوردشاهیان اورمیا

تک نگاری

نقش کتیبه ها

نقش کتیبه ها

ساتیار فرج زاده

قربانی نبوغ

قربانی نبوغ

رضا حیرانی

شعرها

کولی

کولی

مهشید رستمی

رؤیایی آن سوی روزگاران

رؤیایی آن سوی روزگاران

نصرت‌الله مسعودی

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

روی تخته بزرگ می نویسد A

روی تخته بزرگ می نویسد A

شهریار خسروی

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی