شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به دخترم بگویید

به دخترم بگویید
برایت شعری میان انگشتانم پنهان کرده‌ام
به پسرانم اما نه
چرا که آنان خود شاعرند
همسرم را رها کنید 
میان واژه‌هایی از ابر
و رفیقانم را بدرقه کنید
در کوچه‌پس‌کوچه‌های شهر
اما
آن را که هرگز  نمی‌گویم
پیش از مرگ 
اشک‌هایم را فراوان نثارش کرده‌ام
مادرم اما
همیشه پشت پنجره پنهان است
شاید 
رهگذری خطی از خون بر درب خانه کشیده باشد
 

ایرج صف شکن

تک نگاری

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

در جدال با خاموشی

در جدال با خاموشی

علی مسعودی نیا

شعرها

خاورمیانه

خاورمیانه

شهرام شهیدی

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

سفر به سرزمین رویاهایت

سفر به سرزمین رویاهایت

محمود معتقدی