دیر نیست
دندانها دریدن بیاموزند و
اِهلیل
بر تخت آفتاب
جفت مرده بیندازد
آنگاه
کتاب قربانی خواهد گرفت
و حرف
جز به خون مهیا
نواله نخواهد خورد.
دیر نیست
نیست
و روز
میچکد از دست.
محمود طراوت روی شاعر متولد ١٣٥٥ در شهر شیراز است.
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
دیر نیست
دندانها دریدن بیاموزند و
اِهلیل
بر تخت آفتاب
جفت مرده بیندازد
آنگاه
کتاب قربانی خواهد گرفت
و حرف
جز به خون مهیا
نواله نخواهد خورد.
دیر نیست
نیست
و روز
میچکد از دست.