شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

شب 

شب 
که خسته به خانه می‌آیند
انگار چهار نفر هستند که روی مبل‌های راحتی می‌نشینند
زن با مردی که دوستش می‌دارد
مرد با معشوقه‌اش!
 

حسن گوهرپور

شعرها

زیر سایه‌ی یک درخت

زیر سایه‌ی یک درخت

محمدباقر کلاهی اهری

تیمارستان

تیمارستان

ستار جانعلی‌­پور

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده