شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

از اعصاب محرک شما بیزارم

از اعصاب محرک شما بیزارم
از متن تخمیری شما
از عقده‌ی انتلکتوئل‌زده از بیرون
که صاف می‌کند هر چه از کفک زده
شکل مسری عق
که از نیدل انزالتان فشانده
در تحت ریقوی فرومانده
از اسب از اسنپ
از نیروی توانیر روس‌ها 
بر کشتی بی‌بخار کاسپین

از خلیج شما متنفرم 
در هر جزیره‌ای
از انعکاس صورت من در شما متنفرم
در هر پرچمی
در هر خیابانی که از تو رد می‌شود
در هر کلاهی که بر سر هر کس تا ناف
از بوی نفتیٍ مغزها در لباس فیل
و از تمام شیپورها در خرطوم شبکه‌ها
از سوزن گیر کرده در تمام اپلیکیشن‌ها
در تمام نویسنده‌ها 
از تمام شاعرها
و مجلات
از تهوع پرفورمنس‌ها 
و شکل‌های موجه
از هبوط سیمانی قبرها
از دنیای بریده‌بریده‌ی صفحات مشبک شما
بیزارم...
 

ابراهیم محبی

تک نگاری

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

مایکل مارچ شاعر خطوط سیاه

ابوالقاسم اسماعیلپور مطلق

نیم قرن خاص بودن

نیم قرن خاص بودن

سیامک بهرام پرور

شعرها

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

راویِ سایه‌های ناتمام

راویِ سایه‌های ناتمام

سیدعلی صالحی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

دو شعر از سیده تکتم حسینی

سیده تکتم حسینی

بدون وقفه دویدن

بدون وقفه دویدن

فرزین منصوری

ویدئو

میوه های ملال

میوه های ملال

یدالله رویایی