شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

سوزنبان 

 

زیباترین  پیراهنش
عهدی بود
با آینه،
سیصد‌وچند بیشه را سُرمِه کشید
تا چهار قدمیِ عمرِ فاحشه‌ای پیر
که شب
سوزنبانِ عقربه‌هایی باشد
که از دوئلِ موریانه‌ها
باکره/ بازنگشته!
 

احسان نعمت‌اللهی

تک نگاری

شعرها

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

اگر  چاقو در پهلویم فرو کنند

علی اکبر جعفرزاده

نسیان

نسیان

مهرداد کمالی دهقان

به قلم

به قلم

نگین فرهود

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

دیلیم سوسور اوره ییمده نئچه گیلئی دولانیر

بهنام قسمتی