شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این‌که روی صدایم نشسته‌ای

این‌که روی صدایم نشسته‌ای
و تمرین سقوط می‌کنی از شمع
یعنی کسی این‌جا نشسته است
و شعله‌ی این چوب دارد
به ریشه‌ی نشانه‌اش می‌رسد.
حالا اگر انتهای این خط زرد
قرص خواب باشد
اگر بایستم رو کلید سفید
تو که داری چکه می‌کنی
به صدای ممتد بوق 
چه تعارف می‌کنی؟
دارد نام‌های زیادی از زمین بلند می‌شود
و به سقف می‌رسد
و پرده که سیاه مایل به خاکستری بود
نامم را که در آخر می‌دوید
بلعید.
من را صدا بزنید
زمزمه کنید
به طبخ ماهی شیر ادامه دهید
و اجازه ندهید
 کبودی نشسته بر آسمان
کارم را بسازد!
 

مهدی علیمرادی

تک نگاری

در  ستایش جدیت نظری

در ستایش جدیت نظری

علی مسعودی‌نیا

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

من شبیه نیستم

من شبیه نیستم

مریم یوسفی

محمد انتظاری

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی