کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1355، جیرفت. مجموعه‌های منتشر شده: «روشنایی نمناک یک کبریت»، «اسکیزوکلمات» و...

بگذار خودم باشم

بگذار خودم باشم
کویری که در وسعت خود 
گم شده است
 و بی‌اعتناست
به درخت
جاده
ابر
و چند پرنده
که حالا  نقطه‌ها‌یی سیاهند 
در حال محوشدن

کویر است
و هر روز به‌جای خالی تازه‌ای عادت می‌کند
جای خالی ابرهایی 
که برای باریدن آمده بودند
جای خالی نسیمی
 که با گردبادی رفته بود
جای خالی پرندگانی
که هر روز در برکه‌هایش فرود می‌آیند و 
 به قلبش نوک می‌زنند

در این کویر
آهویی زخمی‌ام
 شکارچی رد خونم را گرفته و 
پیدایم نمی‌کند 
 

شهرام پارسا مطلق