شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

گاهی شعر

گاهی شعر
گاهی هم بی‌هوا
ترسیدن از سایه‌ی گریه بر دیوار
گاهی فرا رسیدن آرام فصل نو
چیدمان تازه‌ی خانه
یافتن کتابی نخوانده در قفسه
و فشردن دندان‌ها به هم
گاهی به اخم و گاهی به حسرت
دیوارها و 
آجر و رنگِ رفته‌شان
بوق ابلهانه‌ی تاکسی
گاهی همین ساعت وحشی
تقویم نابه‌کار معطل روی میز
و قاب چوبی عکسی از روزهای رفته
پیچیده به سیب و لبخند
گاهی هم پوچی انگار ناتمامی
که پیرت می‌کند

علیرضا سبز‌واری

تک نگاری

ملاح خشک‌رود

ملاح خشک‌رود

رضا رحمتی راد

شعرها

کابوس

کابوس

امیربهادر کریمی

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

غزل بی خنده‌ات آرایه‌ای دلخواه کم دارد

احد متقیان فر

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

هزار سال سر راهت انتظار کشیدم

فرزانه میرزاخانی

تو زیبایی

تو زیبایی

سکینه نودهی