شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یک باغِ خزان

یک باغِ خزان کلاغ سهم من و تو
آشفته‌دلیِ باغ سهم من و تو
از باغ بهار هر چه گل، سهم کسان
از لاله‌ی دشت، داغ سهم من و تو
 

سعید عندلیب

تک نگاری

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

شعرها

پنج شعر از سیروس نوذری

پنج شعر از سیروس نوذری

سیروس نوذری

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

دو شعر از غلامرضا نصراللهی

غلامرضا نصراللهی

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

پس اگر ناپدید نمی‌شوم

محمد انتظاری