برآهنجِ دلتنگیست
جایی میانِ بوسه
غوطهور
در خیال و رؤیا
مسیح
در «مَجدلیه» تن داد
و من
در آستانهی لبخند
همانجایی که
ناقوسها
ضربآهنگ رفتارِ تنت بودند...
پینوشت
1. «اندوه مرا برطرف ساز، و غمِ دلم را بزدای» بخشی از آیهی 1 دعای 54 صحیفه سجادیه.