شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کتابش، عینکش، یأسش، امیدش

کتابش، عینکش، یأسش، امیدش
چروک زیر چشمش، ضعفِ دیدش…
نهاده چند شاخه یاس قرمز
زنی در بین موهای سپیدش
 

رامین مظهر

تک نگاری

شعرها

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

پشت پایم پرتگاهی، پرتگاهی پیشِ رویم

جواد محمدی فارسانی

آیینه می پرسد: چطوری؟!

آیینه می پرسد: چطوری؟!

بابک دولتی

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

از ما دو نفر

از ما دو نفر

سعدی گل‌بیانی