شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

وقتی همه‌جا پر است

وقتی همه‌جا پر است از دل سیری 
عاشق باشی، غریب‌تر می‌میری
یادت باشد به مردم این دنیا
دریا بدهی کویر پس می‌گیری

وحید برزگر قهفرخی

تک نگاری

بلاغتِ شورش

بلاغتِ شورش

فرشاد سنبل‌دل

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

شعرها

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

به موازاتِ دریا

به موازاتِ دریا

راد قنبری

من که مبهوت چنان قوی،  و رقص

من که مبهوت چنان قوی، و رقص

منصور اوجی