چشم هایم
پاسخ این همه سوال را نمی تواند بدهد
قلبم
پاسخ این همه دلتنگی را
مثل نهنگی
که با سوراخ سرش
غم دریا را نفس می کشد
به تو فکر می کنم
مرا به رنج برگردان
به دوری نه!
و نگذار مرگ
زودتر از خودم به من فکر کند
متولد ۱۳۶۷، کرمانشاه.
مجموعههای منتشر شده:
«تنها مرگ زندگی میکند»، «زمین گرفتگی»، «کوه صدایم را پس نمی دهد»، «یورتمه در دشت دلتنگی» و …
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
چشم هایم
پاسخ این همه سوال را نمی تواند بدهد
قلبم
پاسخ این همه دلتنگی را
مثل نهنگی
که با سوراخ سرش
غم دریا را نفس می کشد
به تو فکر می کنم
مرا به رنج برگردان
به دوری نه!
و نگذار مرگ
زودتر از خودم به من فکر کند