شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

برایم دو بار گریه کن

برایم دو بار گریه کن
بار اول وقتی به گلدان‌ها آب می‌دهم
و ابرها را جابه‌جا می‌کنم توی سینه‌ام
بار دوم تمام روز تا شب
که با خودم می‌گویم
بیا برگردیم به زندگی
به عشق
به مهربانی لبخندی که دوستش داری
و ابرها را کنار می‌زنم از زندان
کنار می‌زنم از شکنجه
از صورت‌های جوان سردخانه‌ 
و ابرها را جابه‌جا می‌کنم توی سینه‌ام
تا امانم بدهند یک‌دم
نفس بکشم
 

ناهید عرجونی

تک نگاری

شعرها

دوایین نامه

دوایین نامه

اسماعیل عظمی

لی لی در سرزمین رقص

لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور

کولی

کولی

مهشید رستمی

همین که این در وامانده باز باز شود،

همین که این در وامانده باز باز شود،

محمود صالحی‌فارسانی