شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

انتزاع خواب زده

(صفحه ای خط)

 

 دست نوشتی خواب زده

وینکه غبار روی دریا

چاشنیِ کُنجیِ نگاهش

 

                        -شر در کم شدن مویی از خطوط-

 

ورق ورق میریزد وقت

بر انبار پنهان زورق.

 

یاد نیز سوخته

در رفت و شد خاکستری

 

                        -نشانی از ابتدای لام لمس-

 

خالی شد کف

(و دهان باز شده راز شد)

فرشاد ارشادی

تک نگاری

دلم می‌سوزد

دلم می‌سوزد

شهریار وقفی‌پور

شعرها

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

موعد ظفر بر زندگان است

موعد ظفر بر زندگان است

علیرضا جهانشاهی

ترس شب

ترس شب

رضا محمودی‌حنارود

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود