شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

چارفصل

بهار
بر دار و درخت 
می‌آویزیم 
من 
     خودم را
تو 
    تمام تابی را که ندارم
«خاصه در بهار» 

داغ
و ناگهان
کفرِ تهران را درآورده

پاییز 
پایتخت
از درخت 
             پر
از دار
        زخم 
              می‌ریزد  

بعد از خداحافظ 
برف بارید
روی جای زخم‌های دور
دیر‌کردن‌های مدام
‌ خرده‌ریز‌های بی‌رمق فراموشی
کوچه‌هایی که باید با چشمان بسته گز کرد از شدتِ یاد

خلاصه برف آمد
 

گراناز موسوی

شعرها

سرآخر

سرآخر

ستار جانعلی‌­پور

سرودِ طُرقه  که کور می‌شود

سرودِ طُرقه که کور می‌شود

میلاد کامیابیان

روایت چوبه

روایت چوبه

امین رجبیان

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

سیب‌ها دیگر حوصله‌ی قرمز شدن ندارند

جلیل الیاسی