شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

یاد

سکوت 
         مبتلا به فراموشی‌ست
به الفبای لبانم سخن بگو 
زبانم را از یاد نبر
که یادت از زبانم نمی‌رود
 

گراناز موسوی

شعرها

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

منم شیرازِ شهرآشوب و در جانم چه محشرهاست

زری قهار ترس

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

با چشم‌های نصفه‌خمارت 

شهرام میرزایی

چیزی نمانده از قلبت 

چیزی نمانده از قلبت 

مرتضی بخشایش

برای این روزهای ایران...

برای این روزهای ایران...

کبری موسوی‌قهفرخی

ویدئو

خیمه شب باز

خیمه شب باز

سعدی گل‌بیانی