چرا همهی ماهها نهصد سالهاند
و من فارغ نمیشوم؟
تشویشِ بی انتهای جهان است
انگار در تنم
اینجا...
همیشه نیمههای شب است
و من آنقدر به اعماق رفتهام
که بر سینهی این کاغذِ لال
جز جیغی تهنشینشده
نشانی نیست
متولد ۱۳۳۳، فیروزآباد فارس، ساکن تهران.
مجموعههای منتشرشده: «با کابوسهای زن»، «چشمهای لوچ زمین» و ...
شعرها
صوت ها
ویدئوها
کتاب ها
چرا همهی ماهها نهصد سالهاند
و من فارغ نمیشوم؟
تشویشِ بی انتهای جهان است
انگار در تنم
اینجا...
همیشه نیمههای شب است
و من آنقدر به اعماق رفتهام
که بر سینهی این کاغذِ لال
جز جیغی تهنشینشده
نشانی نیست