شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

به تمنای جواب

به تمنای جواب،

دیرگاهیست که من،

کرده ام بر تو سلام،

و همانگونه که در باغِ پر از عطرِ گل و نغمه سار،

زیر خورشید پر از گرمی و نور،

موی خرمایی و مواج و پر از چرخش تو،

به نسیم و وزشِ بادِ خنک،

در هوا می رقصد،

من سراسیمه و مشتاق،

از پسِ پنجره عشق،

نگاهت کردم

 

آه اگر یک دم از آن باغ تو فارغ بشوی

و نگاهت به خطا

با نگاهِ پسِ این پنجره خانه ما

گره در هم بزند

و در آن لحظه ناب

دل تو نرم شود

و از آن فاصله دور و پر از عشق بگویی:

"سلام"

فرشید رضایی

شعرها

می‌آیی 

می‌آیی 

م. مؤید

پیشواز

پیشواز

محمد رضا روزبه

در گلوگاه اصلی شکم

در گلوگاه اصلی شکم

رسول کاوه

گفته بودی که بازخواهی گشت

گفته بودی که بازخواهی گشت

مریم حسین‌زاده

ویدئو