شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صدای سکوت

آن دور دست ها
گوشه ی دنج دنیای عقل
،همان جا که کبوتر تخم خواهد گذاشت
میان بورژواهای خوش خنده
عاشقانه ترین خطوط شعر سپید
زمستان سپید
برف های سپید
و لذت نوشیدن چای ِ بعد از ظهر
.با “صدای سکوت” از آندریا بوچلی
اندکی دورتر
همین حوالی
پشت خاکریز خاورمیانه
در همسایگی مه آلود مرگ
 که صلح
در حال خمیازه کشیدن است سپیدی را
و آدم هایی که سینه خیز می روند
برای
 !اندکی زیستن
مادری نوزادش را 
که قرار بود شاعر شود

سمیه نظری

تک نگاری

شعرها

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

زمان بسته‌ست از رو باز هم امروز شمشیری

هادی خور شاهیان

پیش‌تر‌ها

پیش‌تر‌ها

نسرین بشردوست

گاه، کبوتر گاه، سرباز

گاه، کبوتر گاه، سرباز

حسین طوافی

آزادی و تو

آزادی و تو

بیژن الهی

ویدئو