شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

اندوه، درخت است

اندوه، درخت است

ایستاده بر خود تکثیر می‌شود 

میوه می‌دهد 

و فرو می‌افتد 

 

نومیدی، پاییز است 

لک‌لک‌ها را بر می‌گرداند 

درخت‌ها را عریان می‌کند و 

تاج بر سر می‌گذارد 

 

شادی، هیچ نیست 

کمی خیال باریک و

کمی بهارنارنج تازه 

 

امید اما صداست

می‌خراشد و 

در هیاهو گم می‌شود

روزبه آغاجری

شعرها

سفر‌نامه‌ی این تابستان

سفر‌نامه‌ی این تابستان

جواد مجابی

تهران

تهران

محمد ویسی

در خود فرو رفته‌ام

در خود فرو رفته‌ام

ربابه قصابان

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

ظلم، چاقوی تیز آخته‌ای‌ست روی مردم کشیده کبّاده

پوریا سوری