شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

پنجره‌ای که تو در پسِ آن نباشی

پنجره‌ای که
تو در پسِ آن نباشی
زخمی‌ست
که بر دیوارها روییده

و پنجره‌های بزرگ‌تر
یعنی زخم‌های بزرگ‌تر

دلم
به حالِ شهر می سوزد
التیام نخواهد یافت.

خلیل شیخلو

تک نگاری

شعرها

درد که بیاید

درد که بیاید

راهبه خوشنود

من حواسم همیشه پرتِ توئه

من حواسم همیشه پرتِ توئه

احمد امیرخلیلی

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

شاید زمان آن چای کم‌رنگی است 

الهام جهانبازی گوجانی

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

جوان نمی‌شوی اما به یاد بیار که «بودی»

راضیه بهرامی‌خشنود