شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

و ما  تکه‌های یک نقشه را 

و ما 
تکه‌های یک نقشه را 
بر سیم‌های خاردار نگه‌داشته‌ایم
از من مسیر گم شدنم را نپرسید
چیزی به یاد نمی‌آورم
پدرم کولبر بود
و من آن استخوان‌های گمنام را
می‌شناختم
که زبانش را از حلقومش 
بیرون کشیده بودند
از من مسیر گم شدنم را نپرسید
سکوت
زبان مادری من است
که از حلقومم بیرون کشیده شده
و سال‌هاست
صورت مادرم را 
شکسته‌تر می‌کند

سروش جعفرقلی

تک نگاری

شاعر، زندان و شعر ...

شاعر، زندان و شعر ...

محمدرضا عبادی صوفلو

یک رومنس خانوادگی

یک رومنس خانوادگی

فرشاد سنبل دل

شعرها

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

اجماع رسانه ها جریانی اصلی دارد

کبوتر ارشدی

مادر

مادر

حسن بهرامی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده