کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1363، بجنورد، ساکن مشهد.
مجموعه‌ی منتشر‌شده: «اگر آن‌جا خانه بود».

ذهنم چون قاره‌ای‌ست ناشناخته 

ذهنم چون قاره‌ای‌ست ناشناخته 
لابد چیزی در زندگی هست 
که دانه‌های ذرت را بالا می‌اندازد 
لوبیا را از دل سنگ بیرون می‌کشد 
و صدایم را 
در نوارهای کاست  
به وجد می‌آورد

بیتا علی اکبری