کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، دزفول. مجموعه‌ی منتشرشده:
«با سیلی سرخ او»

منم! سبک‌تر از احساس بادبادک‌ها

منم! سبک‌تر از احساس بادبادک‌ها
در اوج دلهره‌ی خاص بادبادک‌ها
دلم به نازکی برگ‌های کاغذی است
شبیه پوست حساس بادبادک‌ها
در انحنای نخاع حصیری‌ام جاری‌ست
هزار درد به مقیاس بادبادک‌ها
پر از هوای پریدن پر از شتاب فرود
پر از اراده و وسواس بادبادک‌ها
هنوز هم به نخ اتصال پابندم
به نقطه‌ضعف کمی خاص بادبادک‌ها
عجیب نیست به ساز نسیم می‌رقصم
هنوز رو نشده آس بادبادک‌ها

علی امیدیان