کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، زنجان

کنده

درخت چیز عجیبی‌ست
وقتی کسی تنه می‌زند به تو
خشک می‌شود
و درخت تن‌ات کند می‌شود.
تو کُنده می‌شوی
کَنده می‌شوی
و بهار فصل‌های مختلفی می‌گیرد.

نسرین اصانلو