کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1373، زنجان. مجموعه‌ی منتشرشده: «سوءظن»

فرخنده باد

فرخنده باد
آن‌كه خاطر از غم داشته باشد
در دايره‌ لعابش داده باشد
جلايش كاش گم نباشد
از نگاه
آن هلالِ كشيده‌ات

                 داس‌،
                    سر از قفا ديوانه بُرد
                سفر به سوگم
                كه جز ملامتم
                               منقلب نشود
و خون 
در رگِ شهابي‌ام
مُضاف بر استحاله مي‌مكد

اي شب از ستاره سنگين
ستاره ات خالي‌ست
نورت
مطيعِ  تكيده‌ام
كه دانه‌دانه بيامرزد
هرثانيه روشنم
وقتي كه رگْ رگِ جسد برقصد
صبح كه از سرخ برآمدی.

مهران شفیعی