کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد 1364، گرمسار.

باز می‌کند

باز می‌کند
مشت‌های گره‌شده را
کاغذی که سنگ‌ها را بغل می‌کند!
و بچه‌ها 
هر روز
دنبال موشک‌هایی هستند
که بازی سنگ کاغذ قیچی را
بی‌اجازه
به‌هم می‌زنند!

مجتبی نیک سرشت