شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

انگار که اینجا دورتر از دورترین نقطه از کره‌ی زمین نیست

انگار که اینجا دورتر از دورترین نقطه از کره‌ی زمین نیست

همه نام مرا صدا می کنند

و روی دست‌هاشان بلندم کرده اند

نه قهرمانم

نه مایه‌ی افتخار

نه قله ای را فتح کرده ام 

نه راهی را زودتر از دیگران تمام 

فقط، گاهی خواب های خوب می بینم 

بیدار که می شوم 

باز همینجایم 

یکی تنها

در میان آدم ها

سامره عباسی

شعرها

به کوتاهی یک رؤیا

به کوتاهی یک رؤیا

واهه آرمن

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

 اما ترافیک تردد گوزن‌ها به سوی ماه

مظاهر شهامت

بر پیراهن بیمارستان

بر پیراهن بیمارستان

فرخنده حاجی زاده

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

آه از این‌همه هجرتِ بی رفتن

سیدعلی صالحی

ویدئو