کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۵۲، تهران.
مجموعه‌های منتشر  شده: « عقربه‌ها دور گردباد»،
«ماه شایعه می‌سازد»، «وقتی شبیه عجیب»، «صدایم کن خضرا» و...

 

تاب خوردن

شما حقیقت را برده‌اید به ماضی
چرا که بدن روی طناب تاب‌خورده است
چرا که قاتل در ابعاد زمان جاری‌ست
و پول روی پول می‌گذارد
شما آزادی را برده‌اید به ماضی
چرا که دادرسی شیشه‌ای ندارید
و دفاع شیشه‌ای ندارید
و منظره ندارید
و شیشه ندارید
و حقیقت برایتان ارزشی ندارد
شما ابعاد را کشته‌اید
چرا که هیچ قاعده‌ای با هیچ حکمی ارتباطی ندارد
و هیچ‌چیز با هیچ‌چیز ارتباطی ندارد
و بدن روی طناب تاب خورده است.

 

علیرضا بهنام