کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳۶۷، اصفهان.

مجموعه ی منتشرشده: «سالهای کبیسه»

مجنون مجنون بیا

مجنون مجنون بیا
که لیلی لیلی مردم
میان این قبیله‌ی شن باره
که گیسوان بریده‌ام  را
بر خیمه‌ها می‌آویزند
و خاکستر سرخم را بر کجاوه‌ها
بیا بر شانه‌های بیابان بیاویزیم و 
تن‌هامان را 
میان خیمه‌های پوسیده 
به بارگاه آفتاب بسپاریم
و بگرییم
بر سوگ دو خورشید 
که یکی به اندوه می‌رود و
دیگری به گور
 

الهام مهرانفر