کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

متولد ۱۳٤٨، سنندج.

مجموعه ی منتشرشده:

« چاوم کە بە دواتا دەشتێکە»

زەوی دەرفەتێکە بۆ پێکەنین

زەوی دەرفەتێکە بۆ پێکەنین
تەنانەت ئەگەر
لە ئەستێرۆکێکی تردا بینا بخەینەوە
چا هەر تامی خۆی دەدا و
مروڤ بەردەوامە لە خوێن
ئێمەین و مێژوویکی سەر شۆڕ
لە دووپاتەکانیا  هەر دووپات ئەبێتەوە‌.

اثمر ابراهیمی