شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قطره‌ی سوم

دیدمش
در برهوت تنهایی و بهت‌، دیدمش
و محو پیچک اثیری‌اش شدم
وقتی عاشقش می‌شدم‌، گفتم که بردم گوهر مقصود*
اما سادگی‌ام زرد بود
زیر پای بی‌اعتنای پاییز
زیر سوسه‌ی نسناس سرنوشت‌،
سادگی‌ام زرد بود
و قرعه‌ی من‌، بر صبوری و سیگار افتاده بود
ثانیه‌ها  سوختند  و طالع‌ام را کناره‌ای نبود
دقیقه‌ها دود شدند و سکوتم را پنجره‌ای نبود
ای هستی حمراء‌!
تا دریابم که دریات‌، 
چه موج خون فشان دارد
دریا برایم سیاه‌... 
ابر‌، سیاه ... 
و برف برایم سیاه بارید
*برگرفته از  حافظ شیرازی

حسن ملایی

شعرها

جای امن

جای امن

واهه آرمن

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

این حرف‌ها مناسبِ بَعد است

فرینوش عسگری

من به این خونه برنمی‌گردم

من به این خونه برنمی‌گردم

فاطمه شمس

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

هیچ مدرکی دال بر اینکه درک شوم، نیست.

جمال‌الدین بزن