شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

دانه‌ها را برچینید

دانه‌ها را برچینید
ای سارهای سیاه و مهربان ِ زمستانی،
برچینید تا گرسنه نمانید
به کولاکِ بی امانِ آن‌سوی پنجره،
دل مرا
امّا
چه کسی خواهد دید
خواهد برچید
این سوی اشکدانه‌ها وُ
کولاک ِ تند ِ دلتنگی؟

دانه‌هایم از آن ِشما
دل‌تان از آن ِمن
ای سارهای سیاه و کوچک ِ زمستانی...
 

فؤاد نظیری

تک نگاری

ضد شعر

ضد شعر

هادی محیط

شعرها

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

پس و پیش‌تر از آن‌که ببینمت 

مهدی ریحانی

ما غلامان حلقه به گوش 

ما غلامان حلقه به گوش 

نعمت مرادی

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

می‌گذارم تخت به خواب بعد‌از‌ظهرش ادامه دهد

نسرین بشردوست

سگ جان

سگ جان

کوروش جوان‌روح