کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

کتایون حسن ابراهیمی شاعر و متولد ١٣٧٠شهر هلیله در استان بوشهر است

بر می‌گردم تا تو را ببینم

بر می‌گردم تا تو را ببینم
سنگ می‌زنی 
اشک می‌ریزی
می‌بوسی 
پشت می‌کنی 
به زن 
به زندگی
و می‌روی
بر می‌گردم تا تو را ببینم
که از زندگی به زندگی 
پناه می‌بری .

کتایون حسن ابراهیمی