کتاب ها

Books

اشعار

poetry

صوت ها

audios

ویدئوها

videos

بیوگرافی

 فرزاد مرادقلی شاعر متولد ١٣٥٢، شهر زاهدان است.

‌صدا کنم

دلبر! ازین به بعد تو را  گل صدا کنم.
 گاهی بنفشه، گاه  گلایول صدا کنم.
یا؛ بره‌ی سپید رها در هوای دشت...
 رشک رمه‌، ته‌تغاری آغل صدا کنم.
 فخرخطوط - خط اخم تو- را لحظه‌های ناز...
  تعلیق نسخ رو به تکامل  صدا کنم.

چشم تو را که می‌برد  از راه  اشک را...
 با شرح صدر‌،  گرم تعامل صدا کنم.

اصلاً بیا  به منطق ملای روم ، ‌ تا‌:
حق با محبت است  تو را  مل صدا کنم.
            ...                  ... 
گل مل!  تو را که گرم و صمیمی و ساده‌ای...
عقلم نمی‌کشید که زابل  صدا کنم!

فرزاد مرادقلی