شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

در نشخوارش گم است

در نشخوارش گم است
گوسفند تنها
عصر شير‌دوشان.

ايوب علیزاده

تک نگاری

شعرها

تاریکی اشاره می کند: «تو»

تاریکی اشاره می کند: «تو»

نادره جلادت

گرهی در صورت

گرهی در صورت

مریم فرجی

آلما

آلما

صدرا یوسف زاده

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی