شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

قلبمِ وا سیلی پریشو میکی 

قلبمِ وا سیلی پریشو میکی 
حونه وجودِ منِ ویرو میکی  
سرسری نگذر ده حناسِ دلم  
سی چی منی ایقه هراسو میکی 

اسد فرهمند

شعرها

نجوا در باد

نجوا در باد

اقبال معتضدی

 بارانِ‌ علاقه

بارانِ‌ علاقه

فرامرز سه‌دهی

بشمارها

بشمارها

محمد اشور

شغل تمام وقت

شغل تمام وقت

بکتاش آبتین