شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

صدف

صدف
با دهان باز
مردی
با چشم‌های باز
دریا
بازی در آورده است
دری- باز که
یک نفر فراموش کرده آن را ببندد.

ابوالفضل نظری

تک نگاری

شعرها

هم ‌بغض!

هم ‌بغض!

محمدعلی بهمنی

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

به آغوشت کشیدم تا بفهمی صبر یعنی چه

محسن حسینی

این روزها،

این روزها،

ابراهیم کارگرنژاد

مترسک

مترسک

میرحسین نونچی

ویدئو