شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

کتاب‌ها

موش‌های خانگی
در فاضلاب‌ها
آن‌قدر فربه شده‌اند
که از در تو نیایند
نگران نباش
كتاب‌ها را موریانه‌ها
خوانده‌اند
 

محمد مستقیمی

شعرها

برهوت

برهوت

رضا محمودی‌حنارود

مادر

مادر

حسن بهرامی

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

از این فلات بلا بی‌هوا گذار نکن

مجید عزیزی

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

ئەو ئەستێرانەی شان لە گوڵی کراسەکەم ئەدەن...!

شیوه عبدالهی