شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

غنایم

از غنایم جنگی
تنها لبی را ﺑﺮﻣﻲدارم
ﻣﻲگذارم، درست
زیر ﭼﺸﻢهایی که
ﺳﺎﻝ‌هاست
با من ﺣﺮﻑ‌ها داشت و
ﻧﻤﻲزد...!!
 

سعید جهانپولاد

شعرها

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

کبود قبر بود و نبودم کنار خودم

فهیمه جهان آبادی

به صبحی دیگر

به صبحی دیگر

محمود معتقدی

تکرار

تکرار

محمد زندی

گل مشکیجه

گل مشکیجه

مجتبی دهقان