شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

این کوزه

این کوزه چو من سپاس‌ها می‌فرمود
عاشق شد و التماس‌ها می‌فرمود
«این دسته که بر گردنِ او می بینی»
دستی‌ست که اختلاس‌ها می‌فرمود

بهمن نشاطی

تک نگاری

میبینمت حسین !

میبینمت حسین !

سید علی صالحی

مستندنگاری با غزل

مستندنگاری با غزل

کبری موسوی قهفرخی

شعرها

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

دو شعر ازفریبا الله وردی

دو شعر ازفریبا الله وردی

فریبا اله وردی زاده

گم کرده بودم

گم کرده بودم

مریم فرجی

مقدم بر لی لی  در سرزمین رقص

مقدم بر لی لی در سرزمین رقص

امیر خان پرور