شعرها

صوت ها

ویدئوها

کتاب ها

بازمانده

بازمانده
طبق قرارمان
توی نقشِ تازه‌ای فرورفته‌ام
بازمانده‌هات را به فرزندی پذیرفته‌ام
به سبکِ طبخِ تو پایبندم و
اصول زیستِ تو را
در خانه
از برم

ملالی هم نیست
جز
شکلِ اندامِ تو بر مبلِ سه‌نفره
و
پیچیدنِ گاه‌گاهِ صدات
توی آجرها
چوب‌ها
و رگ‌به‌رگ‌های سرم

طبق قرارمان
اگر همه‌چیز خوب پیش برود
بیا دیگر بازی نکنیم مامان
تو
زیادی توی نقشت فرومی‌روی
گاهی
می‌ترسم
واقعاً مُرده باشی.

نینا رزندی

تک نگاری

شعرها

از ابر و چشم

از ابر و چشم

م. مؤید

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

با اندوهی تلخ‌تر از شراب

سید حامد معراجی

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

دادی کشید بر سر ِ زن: «هی نگو بمان

آزاده بدیهی

 قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

قدیمی‌ها به عاشق‌پیشه، خاطرخواه می‌گویند

آیدا دانشمندی